Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Postup reklamace na eshopu www.pross-shop.cz:

Kupující:

  • Reklamované zboží v původním obalu zabalte pro přepravu tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Zásilka musí obsahovat:
    • podepsaný reklamační formulář, který najdete ZDE (vyplňte a vytiskněte)
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • popsaný důvod reklamace
    • požadované řešení reklamace:
      • výměnu zboží
      • vrácení peněz - uveďte číslo bankovního účtu
    • kontakt - telefon, email
  • V případě dotazů nás kontaktujte: shop@pross.cz
  • Zásilku odešlete na adresu: PROSS reklama s.r.o., Pod Kyjovskou 3925, Havlíčkův Brod, 580 01. 
  • Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

 Prodávající:

 Obvykle do 14 dní, nejpozději však do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky, od nás dostanete vyjádření.

  • Pokud reklamaci uznáme, obratem ji vyřešíme k vaší spokojenosti – výměnou zboží nebo vrácením peněz na váš bankovní účet.
  • Pokud reklamaci zamítneme, zboží pošleme s naším konkrétním vysvětlením zpět na vaši adresu.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

Postup vracení zboží - odstoupení od smlouvy na eshopu www.pross-shop.cz:

Kupující:

  • Vracené zboží v původním obalu s originálními štítky zabalte pro přepravu tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Zásilka musí obsahovat:
    • podepsaný formulář na odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE (vyplňte a vytiskněte)
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • konkrétní důvod vrácení
    • číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze
    • kontakt - telefon, email
  • V případě dotazů nás kontaktujte: shop@pross.cz
  • Zásilku odešlete na adresu: PROSS reklama s.r.o., Pod Kyjovskou 3925, Havlíčkův Brod, 580 01. 
  • Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Prodávající:

Pokud se zboží vrátí na sklad v pořádku*, obratem zařídíme vrácení peněz na váš bankovní účet.
Peníze se na vašem bankovním účtu objeví nejpozději do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky.

* Poznámka: Vracené zboží musí být v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení. V opačném případě máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení