Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Postup reklamace na eshopu www.pross-shop.cz:

Kupující:

  • Reklamované zboží v původním obalu zabalte pro přepravu tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Zásilka musí obsahovat:
    • podepsaný reklamační formulář, který najdete ZDE (vyplňte a vytiskněte)
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • popsaný důvod reklamace
    • požadované řešení reklamace:
      • výměnu zboží
      • vrácení peněz - uveďte číslo bankovního účtu
    • kontakt - telefon, email
  • V případě dotazů nás kontaktujte: shop@pross.cz
  • Zásilku odešlete na adresu: PROSS reklama s.r.o., Pod Kyjovskou 3925, Havlíčkův Brod, 580 01. 
  • Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

 Prodávající:

 Obvykle do 14 dní, nejpozději však do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky, od nás dostanete vyjádření.

  • Pokud reklamaci uznáme, obratem ji vyřešíme k vaší spokojenosti – výměnou zboží nebo vrácením peněz na váš bankovní účet.
  • Pokud reklamaci zamítneme, zboží pošleme s naším konkrétním vysvětlením zpět na vaši adresu.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

Postup vracení zboží - odstoupení od smlouvy na eshopu www.pross-shop.cz:

Kupující:

  • Vracené zboží v původním obalu s originálními štítky zabalte pro přepravu tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Zásilka musí obsahovat:
    • podepsaný formulář na odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE (vyplňte a vytiskněte)
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • konkrétní důvod vrácení
    • číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze
    • kontakt - telefon, email
  • V případě dotazů nás kontaktujte: shop@pross.cz
  • Zásilku odešlete na adresu: PROSS reklama s.r.o., Pod Kyjovskou 3925, Havlíčkův Brod, 580 01. 
  • Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Prodávající:

Pokud se zboží vrátí na sklad v pořádku*, obratem zařídíme vrácení peněz na váš bankovní účet.
Peníze se na vašem bankovním účtu objeví nejpozději do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky.

* Poznámka: Vracené zboží musí být v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení. V opačném případě máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.